[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 16., P, 22:42:58 CEST

en olyat akartam csinalni, hogy ket korong forog azonos sebesseggel, de kicsi szoget zarnak be, nem parhuzamosak. mint az epilalogep vagy mi.

ahogy nagyobb koztuk a tavolsag, ott bedobod, elkapja, osszebb nyomja fel centivel, alul kihullik. ami eleg kicsi, az megy valogatasra, ami nagyobb, az ujrazik.

en sem csinaltam meg.

vajk