[Epitesz-barkacs] do it wood

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Ápr. 20., K, 18:16:13 CEST

vajk fekete írta:
> hivd fel a zatik.hu-t, megmondjak van-e nekik, es adnak-e.
>
> tablasitott tolgy amit keresel, ugy kerdezd.
>
> baromi nehez es draga is lesz. mekkora darab kell, milyen celra?
>
> javasolnam a tolgy szinfurneros retegelt lemezt vagy forgacslapot.
> sajnos a legtobb helyen ezeket csak tabla tetelben akarjak eladni, ami
> kb 1.25x2.5meter.

A folyoson tennem fel a falra, akasztot, tukrot ilyesmit szerelnek ra.
Kb 40 cm szeles kellene, ugy kepzeltem, hogy egy 40 cm-es savban
vegigvezetnem a bejarattal szembeni sarokban, olyan 160 magasan, meg
80cm magasan, a felso reszre felulre valami kalaptarto feleseget is
tennek, meg a fogasokat, az alsora meg csak kisebb akasztokat,
taskaknak, gyerekek cuccainak. Esetleg a ketto koze valahova egy
40-50-60 mittudomen keremkaccsojjaki szeles tukor savot oltozotukornek.