[Epitesz-barkacs] do it wood

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Ápr. 20., K, 18:32:52 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Táblásított keményfa kunyhapult lap?
> 60 cm széles, több méter hosszú. Akár hosszában elvágva el is
> oszthatod fönt és lent.

Jaj, az nagyon vastag, és a hossztoldott, vékony kis lécekből
összerakott (ha erre gondoltál) nem tetszik, és konyhapultot ritkán
csinálnak tölgyből, élelmiszerbiztonságilag a tölgy rossz, csersavas.
Bikkfa szokott az lenni. Asszem a színfurníros rétegelt lemez lesz a
nyerő, nem is kell nagyon vastag, 3-4mm bőven elég lesz, és akkor nem is
kell csavaroznom, hanem ragasztom, és a szerelvényeket meg a falba
eresztem ezen át tiplivel. Ez mennyire életképes ötlet?