[Epitesz-barkacs] do it wood

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Ápr. 20., K, 22:19:21 CEST

Balázs Bámer írta 20 Apr 2010  21:53 levelében:
> Szerintem már 2 cm is nagyon sokat jelent, még ha 4 cm levegŃ van is
> mögötte. Egyetlen plusz 4 mm üvegtábla is majdnem tökéletes megoldás
> volt, bár ott kb. ideális volt a plusz légrés.
Ha jól értem csinálnál fa táblákat, szigetelésnek. Ezek mögött azoban
sötét lenne, ezér tennél bele polikarbonát betéteket.
Tulajdonképp nem lenne egyszerűbb polikarbonát táblákat elé tenni?
Nem kell felületkezelni, könnyű, fényáteresztő. Az üreges szerkezete
miatt alighanem jobb hőszigetelő a fánál. Csak a bütüjét kell
lezárni, hogy ne koszolódjanak el a kamrái, de ehhez akár a gyári
profilt a gumitömítéssel is megveheted, és annál fogva akár pántot is
szerelhetsz rá. A vékony, egy kamrarétegű lemezeket nem adják
aranyért.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu