[Epitesz-barkacs] do it wood

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Ápr. 21., Sze, 15:37:29 CEST

Szervusz Szépygab!

> Tudom, hogy Büdzsé úr, a pénzügyminiszter erősen beleszól, de nem
> lehetne inkább a szellőzésre kocentrálni? Lehet, hogy feleslegessé
> tesz minden ablak barkácsolást.

Hát ha a fal K értéke lesz mondjuk 0,5 (hasszám), az ablaké most 1,1,
később 1,4 azért ha nem is párásodik, elmegy ott a hő. Meg mi van, ha
elromlik a szellőzés? (-: meg a szellőzés nem triviális, lesz vagy 3
helyen mert hosszú a ház (23 * 6-7 m kívül, jó vastag falak belül),
messze kéne vezetgetni a levegőt, azt végig hőszigetelni.

szia: Balázs