[Epitesz-barkacs] do it wood

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 21., Sze, 15:40:18 CEST

en zsalugatert szeretnek, nyaron arnyekolasnak, telen hovedelemnek.

egyelore ugy nez ki, hogy a racsos cucc az alkalmas mindkettore, passzol is a hazhoz, csak a csukogatas nem tetszik.

a redonyt nem lehetett volna normalisan betenni utolag a koszoruval egybeontott athidalo miatt, a belso arnyekolas nyaron nem sokat er, kulso tokos redony ami betakar az ablakba meg szarul nez ki nagyon.

vajk