[Epitesz-barkacs] keresek 5 literes befőttes üveget

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 21., Sze, 16:02:32 CEST

> Piaci pecsenyesütőknél találsz kiürültet, de nem adják ingyen, meg
> már nem is 5 literes, alig 4,5.
tudsz árat, hogy mit kérnek érte ?

igazából azon füstölgök, hogy az üres üveg újan több mint 300 ft +kupak 80
ft az ócsónban, míg a metróban 1 üveg uborkát kupakkal már 500-ért meg lehet
venni.... de az ócsónban is kb. 600 ft egy nagy üveges uborka.

így lesz egy üvegem+kupakom új áron és 4,5 liter uborkám 200-ért ... :)

de nem kell ennyi uborka.

ezért gondoltam, hogy valami jutányos árat vagy csere cuccot adnék érte.

> kimoshatók a szagok, a kupakból nem mindig.
hypós vízben 1 napig áztatva, nem marad szaga..(max hypó :)))),
de azt meg kinapoztatva a hypó szag is távozik.

zsolt