[Epitesz-barkacs] keresek 5 literes befőttes üveget

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 21., Sze, 19:38:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.21. 18:33:09 +2h-kor írta:

> [...]

rá kell fogni, hogy a Töltött pulyka (Hindi dolmasi) ízvilágát hozza be :-)

Hozzávalók:
1 bébipulyka (kb. 2,5-3 kg-os),
3 fej vöröshagyma apróra vágva,
2 gerezd zúzott fokhagyma,
6 szál kapor,
1 evõkanál feketeribizke-lekvár,

> Hú, az durva.
> Én meg kaptam régen valakitõl erõsen kávészagú nemtommilyen lekvárt. Sokáig
> filóztam, hogy megegyem-e, aztán lassan, de elfogyott.
> A kaporszagú nem biztos, hogy elfogyott volna általam. :)

fantasztikus ízkavalkádokat lehet belemagyarázni :-)
a spajzból a maradék lekvárokat is el lehet használni :-)

Édes-savanyú barack (roston sült karajhoz)
Hozzávalók 4 személyre: 4 érett sárgabarack, 1 fej hagyma,...

Pulykafalatok
Hozzávalók 4 személyre: 60 dkg pulykamellfilé, 1 evõkanál enyhén csípõs
mustár, 2,5 dl tej, 1 póréhagyma, 20 dkg sampinyongomba,
!!!  1 vastag gerezd fokhagyma, 25 dkg sárgabarack, !!!