[Epitesz-barkacs] vicc

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 23., P, 23:27:42 CEST

en a multkor olvastam egy cikket, amiben ilyesmi volt:

es akkor az amerikai kutatocsoport megmerte a himalaja magassagat gps-el, es 8847.123 meter magas lett. par ev mulva egy masik csoport is megmerte masik gps-el, es 8852.126meter lett. tehat 5-6 meter a meres szorasa, de azert mm a felbontas :-)

vajk