[Epitesz-barkacs] vicc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 24., Szo, 11:04:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akármi is volt, de visszatértünk a higanyosra :-)

Az a szitu, hogy ezeket a ketyeréket a háziorvosok megveszik. Spórolt valszleg,
és vett egy szart. Lehet, hogy jó volt korábban, elromlott. A higanyos is
eltörhet, attól még az az elv lehet jó.

> ha most a dokik a pontatlan ketyerék alapján adnák
> az injekciókat, a fél ország kihalna....

Nem szoktak azok lenni. Én pl már csináltam olyat, hogy elmentem a háziorvoshoz,
vittem a vérnyomásmérőmet, ráraktam a bal karomra, ő meg mért a jobbon a
higanyossal. A végén megkérdeztem, mit mért, mondta. Fillérre egyezett az én
öreg ketyerémével.

Szóval azért ezek nem olyan szarok.