[Epitesz-barkacs] vicc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 24., Szo, 22:25:33 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ne próbáld ki :-(

Persze, hogy nem teszem, már csak azért sem, mert nincs hozzá eszközöm. Kéne
hozzá pl valami acélmandzsetta, amiben valami erősebb autógumiszerű van, és
kompresszorral kéne felfújni. :-) Lehet, hogy eltávoznának a szövetek a csonttól
kétfelé. Gondold el, hogy mondjuk körbe 5 centi átmérőn 5 centis sávban 8 bar...
belegondolni is szar. Ha lett volna a középkorban kompresszor, biztos
alkalmazták volna kínzóeszközként. :-) (És akkor még a hidraulika tágas
lehetőségeiről nem is beszéltünk! :-) )

Azért, hogy  milyen sokat bír a szervezet. Én már fogtam be tenyérrel csövet,
amiben vákuum volt, nem is szerény vákuum. Olyan 50-es csőre emléxem. Nem
mondom, hogy órákig is okés lett volna, de az a kis idő semmi problémát nem
okozott, kicsit piros lett a tenyerem.