[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 27., K, 07:47:20 CEST

az én monitorom is le van sötétítve de még olvasható.
az a tapasztalat, hogy az enyémtől mindenkinek világosabb a beállítása.

na most ha Te még ezt is sötétnek látod akkor tekerd fel egy kicsit a
fényerőt... :)

> Á, Mágus valami eredendő bizalmatlanságból valami ősrégi böngészőt
>  >használ.

egyébként én is ie6-ot és irfanviewet használok.

a biztonsági kozkázatokról pedig annyit, hogy nekem minden aktivX szemét ki
van kapcsolva és nincs probléma, a flash szemét nem ömlik a pofámba és kész.
így ami csak flash szemétből áll azt meg sem nézem.

ha véletlenül mégis nekem lenne szükségem arra, hogy megnézzem azt az oldalt
akkor opera 10.51,
a firefos meg egy nagy rakás szamóca a teherautónyi hibájával együtt, pedig
már 1 évvel ezelőtt is gondoltam a nagy felmagasztalás miatt megnézem, de
inkább ie6 mint a firefos. (na itt flame war... hehehe... :)

irfanviewnél mint ahogy írták is, shift-g és addig világosítod míg előtűnik
a negro cukorka az alagútban :)

irfanview szerintem a világ legjobb programja a 800 kb-os kategóriában,
szerintem egyetlen más nem tudja ugyanazt a rengeteg szolgáltatást ebben a
méretben mint ez. persze én sem szoktam túl gyakran frissíteni nekem még a
3.95 verzió van.

de inkább térjünk vissza Subject sor tartalmából kiindult szálhoz.

zsolt