[Epitesz-barkacs] makita ütvefúró

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Ápr. 27., K, 09:23:08 CEST

koszonom szepen!

az gondolom az a tokmany, ami a felcolos mentre megy fel.

nem volt tokmanykulcsom sem hozza, vettem a piacon 800 forintert egy kis tokmanyt. a kulcs passzol is frankon, de a menete ranezesre 10x1mm, a furom meg ennell kisebb!

igazabol nem furo, hanem csavarbehajto. de akkor van esely, hogy metrikus, es akkor vagy 5-os vagy 4-es azt mar csak besaccolom.

vajk