[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 11:17:11 CEST

Zsolt wrote:
> az én monitorom is le van sötétítve de még olvasható.
> az a tapasztalat, hogy az enyémtől mindenkinek világosabb a
> beállítása.

Az enyém meg valszleg folyamatosan romlik, hamarosan másikat kell venni. Ez egy
öregebb dell. Már full fényerőn jár, így olyan, mint régen normálon. Ha kell,
van rajta egy gomb, amivel normál módból prezentation-ba kapcsolható, akkor egy
kicsit világosabb tud lenni. (Meg van még a graphics/video mód, akkor tényleg
élesebbnek tűnik egy fénykép, persze ez hamis, ennél nem lehet a szövegeket
olvasni.)

Na szóval el tud a monitor úgy csesződni, hogy már nem lehet tovább nyomatni a
fényerőt felfelé.