[Epitesz-barkacs] kulso arnyekolo rolo tetoablakra

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Ápr. 27., K, 13:49:50 CEST

Hali!

Nekem Veluxban van ez az emlegetett sűrű szövésű háló, 10+ éve fent van az
ablakon, nyáron szinte mindig, se szél, sem eső nem zavarja. És elég
hatékony. Plusz belül van sötétítő roló, hővisszaverő külső felülettel.

Télen meg felengedem (visszacsévélős), hogy besüssön a nap.

Eddig olyan mint az új, elég jó UV álló anyagból lehet.

De persze csak Velux ablakra jó.

Szabolcs