[Epitesz-barkacs] makita ütvefúró

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 14:10:44 CEST

Zoltán Radó wrote:
> Bocs, félreérthető voltam... A hiltipatron természetesen ekkor is
> kell. Annyi, hogy
> így jobb a hatásfok, hiszen jobban le van fojtva és a nyomás egy része
> nem jön ki a fúrószár mellett...

Világos, nekem sem ott jött ki, hanem a kő nyelte el lent. Ez egy sokkal
porózusabb valami. Az feltünt volna, ha felfröccsen a víz a beütött vas mellett.
Valahogy a méretviszonyok olyanok voltak, hogy szorult. Nehéz volt utána
kibányászni, szóval csak néhány kísérletet csináltam, aztán maradt a csákány.
:-) Eleve azzal kellett a lyukba beütött vasat kibányásznom.