[Epitesz-barkacs] kulso arnyekolo rolo tetoablakra

Topybear topylista1 at topybear.hu
2010. Ápr. 27., K, 21:27:19 CEST

On 2010.04.26. 18:09, Hofferek Attila wrote:
> Van valami tipusfuggetlen, utolag felszerelheto, mondjuk 60cm szeles?
> Ja es olcso, 5-6ezernel nem adnek erte tobbet, darabonkent. 3 kene.
> Azt telire kint lehet hagyni, vagy osszel, amikor mar nincs ra
> szukseg, be kell szedni?

Szerintem kérdezz rá a Rollstar-nál: <http://www.rollstar.hu>
A zsaluzia ígéretesnek néz ki, de szvsz biztos, hogy drágább annál amit
belőttél, illetve nem tudom, hogy tetőablakra szerelhető-e. A központi
épületüket ismerem, azon van ilyen, meggyőzően néz ki.
De ha nem is ez, hátha van valami jó tippjük.

Topy