[Epitesz-barkacs] vezetek nelkuli kapucsengo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Ápr. 28., Sze, 19:19:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 28 Apr 2010  19:09 levelében:
> mondjuk nekem nem okoz lelki problémát, hogy ha a vezetékes csengÑ
> megmaradna, csak érdekel annyira, hogy ezek a problémák felmerülhetnek a
> vezetéknélkülivel, ha vennék ilyesmit?
Amíg megoldható a drótos, ne vegyél.
Én most kellett vegyek valahova. Nem gazdaságos, hanem 5 eFt-s kütyü
volt. Működik is kb. 30 m + 1 fal útvonalon.
De
Olyan a kültéri rész gombja, hogy könnyen oldalra csúszik, ezzel
beszorul a burkolat alá, és folyamatosan megy, amíg ki nem érsz.
Ha épp nem vagy otthon, tuti kimerül a gombelem benne, mire hazaérsz.
A fenti jelenségeket gagyi kivitel esetén nagyon is el tudom
képzelni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu