[Epitesz-barkacs] Fw: vezetek nelkuli kapucsengo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 29., Cs, 23:17:22 CEST

Pataki István wrote:

> Mobilhoz ma már nagyon sok szolgáltatás kapcsolható, pl. az egymás
> közti ingyenes beszélgetés is. Akár egészen nagy, több ezres csoporton
> belül is.

Valóban! Háborogtam is miatta már többször másik listán. Mert hogy semmi nincs
ingyen, de ha egy cég csinál ilyet, az jobban elfogadható, mert az kifelé is
sokat telefonál, tehát kb kitermeli az árát, de amitől háborogtam, hogy ismerek
olyan vallási közösséget, akik kifelé azért sokkal kevésbé telefonálnak, szóval
bennem felmerült némi erkölcsi kérdés. Na aztán le lettem hurrogva.