[Epitesz-barkacs] Fw: vezetek nelkuli kapucsengo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 30., P, 00:31:10 CEST

Pataki István wrote:
> Szerintem nyugodt lehetsz abban, hogy a mobilszolgáltató felmérte a
> helyzetet, és olyan ajánlatot tett, ami neki profitot hoz. Biztosan
> megvannak azok a statisztikai adatok, kockázat elemzések, ami alapján
> egy ilyen csomagot összeállítanak.

Na persze, efelől semmi kétségem nincs. De nem onnan hozza a profitot, ahol
ezeket kizárólagosan használják. Tehát akik szinte kizárólag berkeken belül
televonyítanak, hanem a többieken.

Tudom, nem várható el, hogy bárki önkéntesen kivonja magát a lehetséges
kedvezmények alól, nem is erről van szó. Hanem arról, hogy nem csak erre
jellemző ez a másra támaszkodás. De mivel ez nem ide tartozó kérdés, asszem
helyesebb, ha itt be is fejezem.