[Epitesz-barkacs] 80cm-es napos parabola

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Aug. 1., V, 09:40:51 CEST

>a rajzon lathato 12m távolsagrol egy reflektorból
>szarmazo fényt  hogyan tukrozne vissza,
>
>ha  pl. 15x15cm-es tukröcskék lennének a 80cm-es
>parabolaba ragasztva ?  vagy kisebb darabocskák?
>( sajna a tükörhulladék beszerzése még csak ezutan lenne :-( )

Lattam ilyet egy weboldalon regebben, nagyobb
volt a parabola, es olyan 5x5 cm-esek a tukrok.
Eleg jol forralta a vizet a fokuszba tett edenyben.
Alufolia is jo lehet, lehetoleg siman felragasztva es polirozva.
Vagy lehet ezustozni is, ezustnitrat es valami
ammoniumos oldat keveresevel, de ehhez kettos
szoropisztoly kell, mert azonnal reagal kifujas
utan. Regen olvastam a modszert egy
uvegtechnikakkal foglalkozo konyvben, ott uveget ezustoztek vele.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu