[Epitesz-barkacs] ELMU halozati meres

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 1., V, 20:00:29 CEST

>megpróbálom még egyszer körbejárni, mert az elmü minden hibabejelentésnél
>próbálja megfélemlíteni a bejelentőt, hogy kiszámláznak neki. :-(

akkor első körben szerezz egy pontos műszert ami tutira annyit mutat mint
amennyi az valójában.

aztán ha tényleg gyenge akkor rájuk húzhatod a vizes lepedőt...
és akkor Te is fenyegetőzhetsz kártérítési igénnyel feléjük..

bár én inkább azzal érvelnék, hogy semmi gond, hajlandó vagyok eltekinteni
amennyiben jóvá írnak min. 500 kW-ot, ha meg nem akkor aztán mindent bele.

zsolt