[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 2., H, 17:17:29 CEST

vajk fekete wrote:
> es ha uzemzavar van telen, akkor tollkabatban reszelik a bitet a
> mernokok?
>
> en is ismerek olyan datacentert, ahol tobb megawatt szunetmentes tap
> van, de azert van futes is. max nem megy sokat.

Én arra gondoltam, hogy ha ott van egy rakás hőszivattyú, azok fordítva is
üzemképesek lehetnek. Másrészt meg az épület nem hül ki olyan hamar. De főleg
ott a ménkűnagy villamos delej, ami alapvetően el van fűtve, tehát üzemzavarnál
nem lenne gond ezzel fűteni. Nem kéne egy másik infrastruktúrát kialakítani.
Főleg, hogy ez a delej csaknem biztosan szünetmentesítve van.