[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 4., Sze, 15:15:59 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A sütők általában egy fázisról mennek. A villany lapok többnyire egy
> vagy két fázisra köthetők. Csak a legdrágább (pl. Miele) lapok között
> láttam háromfázisút.

Itt:
http://www.eon-energiaszolgaltato.com/index_eiroda.php?menu=2110602
olvashatók részletek arról, hogy mikor kell a több fázis. Nem tudtam pl hogy a
40A a korlát, ha valaki egy fázist akar csak.

> Tudtommal szumma 32 A az alap, a többi drága.

A fenti link alapján mondhatom, hogy jól tudtad. Ma már jóval drágább a többlet,
mint régebben, bár a pénz is jóval kevesebbet ér. Reálértékben ma olcsóbb
sokkal. Amikor tízszer ennyinél is többet ért a pénz, akkor is valami 2000Ft/A
volt a többlet ára. Szóval ma már ahogy látom, a teljesen megfizethető
kategória, a munkálatok, anyagok biztos messze überelik.