[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 5., Cs, 16:32:23 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2010.08.04. 21:22:28 +2h-kor írta:

>   Ha az ember normálisan - és mindig normálisan - áll a cégekhez, akkor fog
> nyerni. Ha egy hülye ügyintéző hülyesége után felvesszük a kesztyűt, akkor
> lesüllyedünk a szintjére és mindenki mást magunkkal rántunk.

azért ehhez annyit, hogy 2003 októberében vérrögös agyi infarktust kaptam,
sem beszélni, sem írni nem tudtam, és a gyógyszerek ellenére (vagy azok miatt)
2004 áprilisában baloldalt féloldali bénulás után másképpen reagáltam
a "beszélni sem tud ez a hülye kripli" hozzáállású ügyintézővel szemben

( mondanom sem kell,  "rehabilitációs feladat" volt, hogy talpra tudjak állni.
bénaság még van, beszédkészségben még megbicsaklik néha a nyelvem,
még sajnos fogalmazás közben is, de pszichésen talpon vagyok :-) )

a lényeges "mikroháborúk" a bénult, megtaposásra alkalmas
állapotomban ért, szóval a "nehéz ember", "problémás ügyfél"
titulust leginkább akkor kaptam, amikor  a "beszélni sem tud ez a hülye
kripli"
szinonímára bekattantam.