[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Aug. 6., P, 21:40:22 CEST

Halihó!

Mágus Bérprogram Demo írta:
> a lényeges "mikroháborúk" a bénult, megtaposásra alkalmas
> állapotomban ért, szóval a "nehéz ember", "problémás ügyfél"
> titulust leginkább akkor kaptam, amikor  a "beszélni sem tud ez a hülye
> kripli" szinonímára bekattantam.

  ...érthető, ami a probléma, hogy látszólag 7 éve törlesztesz vétkes és
vétlen felé egyaránt.
  A beidézett leveled (és a régebbi egyéb levelek) tartalma külön-külön is
elegendő okot adnak arra, hogy ha a címzett választani tud egy jó és egy rossz
megoldás között, akkor a rosszat fogja választani... és egy ügyintézőnek nem
lesz rossz, ő megkapja a fizetését, de te rosszul fogsz járni.
  Néha meg kell szívlelni régi mondásunkat: okos enged...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor