[Epitesz-barkacs] muanyag villanydoboz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 7., Szo, 18:55:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.07. 17:46:22 +2h-kor írta:

> Árakról nem tudok semmit, másról írnék:
>
> Ha van a háznak olyan magasan falrészlete, ahova direktben mehetne a kanóc
> az
> oszlopról, akkor nem kell vascső egyáltalán. Simán a sodrony ki van
> horgonyozva

sajnos pont annál a saroknál tudom fogadni, ahol (az erkélyről is
és az ablakból is könnyen megközelíthető lenne kampó esetén,
ezért jelenleg is a -- földhivatalos rajzos mostani -- képen
rajzolt  acélcsövön jön be a régi is  )

és a jelenlegi régi 6mm2-es aludrótot is szeretném (a 4mm2-es rézdrótos
csomózással együtt) a jelenlegi 16mm2 -esre óráig egybenlevő
drótra

> [...]
> megcsinálja a villanyreszelő készre, még le is plombálja. Ezeknek általában
> van
> ehhez joguk.
>
> Az ügyintézésben is jeleskedni szoktak, pl együtt elmentek a legközelebbi
> elmű
> ügyfélszolg. irodába.
>
> Ha egyet megkeresel közülük (valszleg az elmű ad névjegyzéket, amiből
> válogathatsz), akkor ad egy árajánlatot cakk-pakk az egészre. A mérőóra
> célszerű, ha a házon kívül van. Legalábbis ma már oda szokták szerelni. A

az azon kívül lenne

ha kerítésben lenne az óra, azt nem tudom, hogy lehet-e a lakásig
levegőben vezetni (tehát a mért ágat), mert eddig
kerítés és ház között csak földkábelest láttam a környéken