[Epitesz-barkacs] a fürt vége?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Aug. 10., K, 09:17:38 CEST

Szervusz Mágus!

> ha nem vagyok a villanyos kamara tagja és a topológián
> delejügyileg  betöltött helyem érdekelne, az ELMÜnél
> hol tudhatnám meg?

Fogalmam sincs. Viszont mire mész majd ezzel a tudással? Valószínűleg
tudnak ők a feszültségesés mértékéről, csak nem érdekli őket. Majd ha
odaérnek a rendes felújításban, hogy azon a tájékon újrahúzzák az
utcákat, akkor a mai teljesítményfelvételnek megfelelő vezetékezés
lesz. Nekünk pl. most két éve húzták újra, most szigetelt vezetékek
vannak. Feszültségben nincs változás, meg a viharban összefújt
fázisokban sem, mert innen 50 méterre a merőleges utcában még
szigeteletlen sodronyok vannak.

szia: Balázs