[Epitesz-barkacs] a fürt vége?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 10., K, 11:20:28 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.08.10. 09:17:38 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Fogalmam sincs. Viszont mire mész majd ezzel a tudással? Valószínûleg
> tudnak õk a feszültségesés mértékérõl, csak nem érdekli õket. Majd ha

az ELMÜ büszkén döngetett, hogy 230V, meg EU, meg 1%, meg
glória van a fejük felett

ha a topográfia alapján meggyõznek, hogy a trafó 230Voltja mellett
nálam örülnek, hogy egyáltalán a 214V néha megvan de inkább csak 207
(tehát nálam
kb 10%-os a csökkenés ), és sajnos eljövendõ idõkben jobbra nem
számíthatok, akkor könnyebben tudomásul veszem.

mintha

úgy próbálják beállítani, hogy nokedli a fogyasztásmérõm, mert
meg van a 230V és csak a gagyitron mutatja 214-nek, és  laikusként
képzetlen vagyok villanyászilag, mert az EU, meg a ...

mert itt sincsenek az elmü tájékoztatójában
( ENERGIA PONT Internet Tajekoztato anyagok Fogyasztasellenorzo muszer.pdf )
gagyitronnak kinevezve a laikus által beszerezhetõek között

tehát a fogyasztásmérõm pontos, csak a vlagyivosztoki kábel még
nem tudja, hogy most a EU tag francia tulajdonosai EUkomformnak blöffölik

szóval amit Szepygabi írt a bizalomvesztésrõl, az ebben az eseben
is megül.

> odaérnek a rendes felújításban, hogy azon a tájékon újrahúzzák az
> utcákat, akkor a mai teljesítményfelvételnek megfelelõ vezetékezés

> lesz. Nekünk pl. most két éve húzták újra, most szigetelt vezetékek
> vannak. Feszültségben nincs változás, meg a viharban összefújt
> fázisokban sem, mert innen 50 méterre a merõleges utcában még
> szigeteletlen sodronyok vannak.

nálunk is hasonló a helyzet, nálunk is 50 méterre van a merõleges utca, és
ott még szigeteletlen