[Epitesz-barkacs] Trakis biztonsági trafo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 23:42:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 12Voltos, meg a 14Voltos tekercs drótvastagságát még nem sikerült
> biztonsággal megállapítanom, tehát a 23Amper elbírását még ki kell
> próbálnom, (pl. a hetra hegesztőtrafóval)

Nem muszáj, és nem kell biztonsággal sem, elég, ha azt saccolod meg valahogy,
hogy a két tekercs huzalja eltér-e úgy pofára egymástól vagy nem. Egyáltalán,
ezek önálló tekercsek, vagy csak egy tekercs egy megcsapolással?

> de ha már a 2lovas (1,5kW) aszinkronmotort jól meg tudná hajtani,
> az is nagyon jó lenne

ennek a motornak az árama kb 8A lehet, ha névlegesre van terhelve, ehhez meg egy
kb 200W-os traffancs is elég, szóval én tutira veszem, hogy helyből tudja a
dógát a 600VA-es trafó.