[Epitesz-barkacs] Trakis biztonsági trafo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 13., P, 07:25:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.12. 23:42:05 +2h-kor írta:

> Nem muszáj, és nem kell biztonsággal sem, elég, ha azt saccolod meg
> valahogy,
> hogy a két tekercs huzalja eltér-e úgy pofára egymástól vagy nem.
> Egyáltalán,
> ezek önálló tekercsek, vagy csak egy tekercs egy megcsapolással?

kiderült, hogy önálló tekercsek

a szekunder: 5 "vastag" + 2 "vékony"
a primer  2 "vastag"

ebből "látványra" gondoltam, hogy a szekunderben a 2vékony adja a 220-at

a primerre ráraktam a delejt, és a szekunderen egy villanykörtével
kerestem a 220-as tekercset, először a 2 vékony között

majd ennek reménytelen volta miatt kísérleteztem, és
aztán  a rajz szerinti baloldali 2 kanócon jött ki a 220

utána a baloldali vekonyhoz  kötottem a mellette levőt, és igy találtam
meg a 12Voltosat, majd a  14Voltosat

aztán a szek. 220-nál annyira játékszernek véltem a vékonyka kanócot,
hogy a kék színnel jelzett sorrenddel  a " vastagok " között építettem ki
"kapcsolatot"

furcsának találom így első, és második kanyarban is a vékonyka kanócokat,
főleg a szek. 220 egyik ágánál.