[Epitesz-barkacs] foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 13., P, 11:22:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> még egyiket sem, azért is kérdeztem, hogy melyik lenne érdemesebb,
> melyik jobb, stb.

Ha megnézed a felületek nagyságát, a fél collos csőé biztosan kisebb.
Szerintem a villanyszerelők azért szeretik a csövet jobban, mert könnyebb
leverni, nem szeretnek dolgozni. Nálam a kereszt-szelvényűt hozták (akkor láttam
először ilyet, hogy létezik), és jól el is találták vele a földben menő 2 colos
gázcsövet. Még foglalkoznom kell vele valamikor, mielőtt ott szétrohad a cső,
kiszivárog a földben a gáz, és belopódzik az épületbe immár szagtalanítva, és
egy jókora robbanással megmutatkozik. Csak egyelőre nem volt kedvem ásogatni.
Meg hát közel is van a falhoz, talán megorrontanám, ha elkezdene bejönni a gáz.