[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 13., P, 12:27:41 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Ki az az Etka anyó?

Ha így rákeresel, meg fogod találni.
Két öregasszonyról van szó, akik szinte ágyhoz kötöttek voltak, és akkor
kitalálták együtt vagy ez az egyik, hogy ebből ők kimásznak. Volt régen, talán
még kicsi voltál vagy meg se voltál asszem egy vitrai-műsor, ahol bemutatták
őket. Elmesélték a történetüket, és aztán bemutatót tartottak, hogy most
(mármint akkor) miket tudtak. Olyasmiket, amitől az embernek leesik az álla.
Persze a talajtornaszerű gyakorlatokat úgy, ahogy egy sportoló tudja, azzal a
dinamikával nem csinálták, de a hajlékonysági gyakorlatok szépen lassan
bámulatosak voltak.
Ma már számos követőjük van, egyesület alakult, mittudomén. Persze semmi csoda
nincs benne, a munkát nem lehet megspórolni.

> Mindenesetre ha majd tudok pontosan fejre rúgni,
> szólok (-:

De ugye csak emilben? :-)

Amúgy szerintem valamilyen módon biztos lehet fejre rúgni különösebb
hajlékonyság nélkül is. Max nem hatékony, lehet ellene védekezni, ha nem olyan,
mint amilyet te szeretnél.

Másrészt észnél kell lenni, ha valaki rendelkezik ilyen veszélyes tudással.
Minap láttam, hogy valakit, aki börtönben kellett volna, hogy legyen, biztonsági
őrként alkalmazták, és ilyen mivoltában valakit mellbe rúgott, aki ebbe aztán
belehalt. Gondolom a fejberúgás sem egy simogatás. Ha belehal a másik, talán az
önvédelem duma se sokat segít. Ha már küzdősport, én azon lennék, hogy a támadót
úgy lehessen harcképtelenné tenni, hogy moccanni se tudjon, pl a saját letépett
ruhadarabjaival meg lehessen kötözni, amíg kijön a yard vagy ilyesmi.