[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 13., P, 19:27:22 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.08.13. 18:56:34 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Nem vennék rá mérget, de talán még egy éve körül is készült interjú az
> anyóval. Azért én szkeptikus vagyok. Azt nem tudjuk, hogy valójában
> miben is állt a mozgáskorlátozottsága. Valószínűleg ritka szerencséje

ha csak pszichszomatikus nyavalya volt neki háttérben, az is "nem semmi"
ha az orvostudomány korábbi orvosai nem tudták meggyógyítani
------------
http://www.etkaanyo.hu/oneletrajz.htm

 Szívbeteg gyermekként jöttem e világra, a fizikai munkától, tornától
eltiltva.
55 évig éltem betegség tudatban, majd megtanultam, betegség, fájdalom és
szenvedés nélkül élni. Hatalmas szenvedéllyel és akaraterővel vetettem rá
magam minden olyan TANÍTÁSRA, amely az EMBERI TEST és ELME fejlesztésével
foglalkozott.

> volt, hogy egy reverzibilis nyavaja támadta meg. Nagyon szép, hogy nem
> hagyta magát, de ebből vallást csinálni hiba lenne. A többinek inkább

ha vallás nem is, de lelki támogatás gyanánt nem rossz