[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 15., V, 20:39:13 CEST

> Azon kéne elgondolkodni, hogy mire lehetne ideiglenesen úgy
> felragasztani, hogy ne repkedjenek szanaszét, amikor elvágják.

ezen már én is gondolkodtam és a legegyszerűbbnek az tűnt, hogy

első körben felcsíkozni úgyhogy, a két szélén megmaradjon a "tartó keret "
aztán a második körben átlátszó ragasztószalaggal az egész felületet
beregacsolni és utána keresztben szabdalni, ekkor a kis kockák csíkokban
potyognak majd le (szerintem)...

> Ha elhajtanának, a velük szemben levő kapun menj be - a Vegyész utca
> túloldalán - ott is van egy gép. Alapvetően burkolós, kőmegmunkálós

ez pontosan hol is van a vegyészben ?

zsolt