[Epitesz-barkacs] medence

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Aug. 16., H, 00:04:16 CEST

Hali!

Nekem hasdonló méretü, puhafalu medencém van, felfújható gyűrűvel. Sajnos
szidnom kell, mint a bokrot. Az idén nyáron nem is tudtuk igazán használni,
bár ennek az oka többször is a nem megfelelő vízkezelés volt.
Ami azonban téged igazán érdekel: a mi medencénknek minden nap fel kell
fújni a felfújható részét, ugyanis leenged. Ha meg leenged, akkor
előbb-utóbb átbukik rajta a víz, ami öngerjesztő módon egyre fokozódik és
így több köbméter víz elfolyik, ha éppen nem vagyunk a közelében.
Már többször is átvizsgáltuk ultrás és egyébb habzó vízzel, de nem találtuk
a helyet, ahol a levegő elmegy. Hidegebb időben kevésbé jelentkezik a tünet,
kánikulában jobban tapasztalható.
A medence többi részével nem lenne gond, de ez a kis hiba is megkeseríti az
életünket.
Természetesen, mióta ez a gond van, nyitottabb szemmel nézem mások hasonló
alkalmatosságát és bizony több helyen is láttam hasonlóan petyhüdt peremü
medencét. Beszélgettem  róla más tulajdonossal is, ők is panaszkodtak a
problémára.
Tisztítani nem olyan problémás, ha rendesen kezeled a vizet, de ha "ne aggy
Isten" egyszer megszárad rajta az alga, vagy valami hasonló, akkor gond van.
Teljesen vízszintes alapot kíván.
Az oldalára rá van festve a piktogram, hogy nem szabad ugrálni bele és a
kezelési utasításában is le van írva. Igazából kímélő üzemmódra van
tervezve.
Azért esténként, mikor már a szomszédasszony is bement a kertből, igencsak
jó benne megmártózni gatya nélkül. ;-)
Ha meg beköszönt az ősz, simán összehajtod és elteszed jövöre.

Misi