[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 16., H, 10:25:30 CEST

epp tegnap kellett szabnom keramit jarolapot. kb 2cm vastag, anyagaban az a
sarga uvegszeru cucc.

szarazon a gyemantos flex alig vitte, frocsogott kifele a fem, vilagitott
minden.

regi nagy labos, benne egy taglan a celtargy. annyi viz, hogy eppen ellepje.
ballabbal leszorit, kisflexxel mint a kisangyal kettevag.

a lenyeg hogy a korong beleerjen a vizbe, vigyen vizet a vagasba. tehat a
tetejet az 1mm vizben nemjo, mert a huzat eltolja a vizet, es szarazon vagsz. de
ha az ele felol indulsz jo nagy fogassal, akkor mindig vizbol jon a korong, es
megy jol.

ha jo a vizszint, nem sok vizet szed fel, annak nagyreszet meg megfogja a vedo a
korong korul. keves vizet rahordott a kapcsolora, de ugye nem  ott van a
kapcsolo, hanem hatul.

Szerintem ne csinald, eletveszelyes! Asszony a hosszabbitonal keszenletben hogy
aramtalanitson. Egyesek szerint gumikesztyu javasolt, masok a gepet burkoljak le
kicsit, hogy ne legyen azonnal vizes.

vajk