[Epitesz-barkacs] foldeles Re: ennek mai megfeleloje?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 16., H, 15:03:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.08.14. 22:24:12 +2h-kor írta:

> nagyon régen a melléklet szerinti 2 csavaros rugós
> ketyerével 2 vezetéket lehetett hosszon összekötni
>
> ennek mi lehet a mai megfeleloje?

ma reggel az utca feletti 18m-es sodronyomat
az oszlopon menő "fősodronnyal" összekötötték,
" lenullázták ", és betonoszlopon lemenő betonvasakon
keresztül az oszlop is le van földelve,
(bár az oszlop alján lenni szokott, pirosra festett
földelőcsatlakozás nincs a környező oszlopoknál sem,
csak az utcasarkon  )
és
most már én is összeköthetem ezt a sodronyt az
én nálam levő végénél  a saját villámvédelmemmel.