[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 17., K, 06:40:36 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.08.17. 06:16:30 +2h-kor írta:

> Viszont le kell menni a fagyhatár alá, mert ha átfagy a talaj, semmit
> nem ér a földelés.

ezt támasztja alá, hogy katonáéknál:
"- A seregben a kocsinkhoz, a földelő nyárs mellett, volt egy
zsákban 5kg. só! Szerintem azért adták a ruszkik, hogy ha fagyott
volt a föld, ezzel felolvaszthattuk, mert mint tudjuk,
akkor nem vezet. "

akkor pl. a vízóraaknából elindítani a földelőt?
akkor már az átfagyás nem zavarná meg