[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 11:21:02 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Meg ha a jardaba is teszel be betonvasat, azt is be lehet kotozni. Ha
> az alapbol log ki itt-ott vas, azt is!

Persze, de ugye a száraz betonban futó vas bekötése csak plusz munka, sok előnye
nincs. Az más kérdés, hogy pl egy járda alatti talaj azért sosem igazán száraz.

Az alapban lévő vas az tök más, az szinte biztos, hogy vizes. Ráadásul időtálló
is, mert a beton akkor is megvédi a vasat, ha állandóan vizes. Hogy van
pontosan, azt nem tudom, de olyan nem nagyon van, hogy a betonon belül eltűnik a
vas elrozsdásodás által.