[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 13:53:19 CEST

vajk fekete wrote:
> betonjardanal azt a rest ketevente cementtel kiontottem anyamnal.
> utobbi idoben nem nyilt sokat, kisziloztam es kesz. nem baj az, ha
> kifele lejt az egesz kicsit.

Hát persze, hogy nem baj, sőt, eleve úgy kéne csinálni. De ha van ilyen kis
külső alapja, akkor egyből az elején, amikor már megkötött, le lehet szilózni a
fal-járda találkozást, onnantól csak ennek a trutyinak a tartósságától függ,
hogy meddig jó.

> nekem valami terko lesz. szerzett sogor olcson par raklap 20x20-as
> negyzet alakut, ha mas nem, hat az lesz.

De akkor neked ugye meg van csinálva az alap szigetelése rendesen?

> oldalt majd egy meter az eresz, ott nem folyik a falon semmifele eso.

Nem olyan alacsony az a ház, és az eső néha a függőlegestől 30-45 fokban is
eltérően esik, ha erős a szél.

Visszatérve a földelésre, ha úgyis bolygatva van a ház környéke, nem olyan
veszett nagy feladat egy lapátnyi szélességű árkot ásni, és belerakni valami
12-es vagy vastagabb betonvasat összehegesztve, és valahol az óra táján vagy
ahol lejön a villámhárító, ha van vagy lesz, felhozni.