[Epitesz-barkacs] egetes Re: "ohm m" Re: foldeloszonda

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 17., K, 15:25:17 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.17. 14:55:21 +2h-kor írta:

> Tényleg, azt nehéz lenne megoldani, hogy a kerti szemétből valamiféle
> brikett
> vagy akármi olyasmi készüljön házilag, ami egy kazánba rendesen berakható?
>
> Én pl a relkámanyagokat is, mint alapanyagot, ide sorolnám. Hihetetlen

odaültem a kazán nyitott ajtajához, és a reklámanyagokat A4-es méretre
téptem, és
egyesével dobtam a tűzre, 20perc alatt 100l víz 70-80 fokosra melegedett
(1-2 szőlővenyige a "támasztóláng", de ha a lapocska 70%-os elégésekor dobod a

következő lapot, még annyi sem kell)

ez kb. 300 - 400 Ft-nyi villanyszámlacsökkenés 20 perc alatt

ha egy féldöglött nyomtatónak a papíradagolóját be tudod gerjeszteni
kb percenként 5-10 lapnyi kell