[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 16:33:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> BP22 -ben a kiszáradt fával csak egy lakossági fórumon foglalkoztak
> (Bollók Istvánné polgármester és a 381. jegyzőkönyv szerinti

Az az idő már lejárt, már 4 évvel ezelőtt is más került a helyére. Persze lehet,
hogy a rendeletek maradtak.

Ennek a Bollók Istvánnénak voltak igen agyament elképzelései, bár megértem:
ebben a kerületben vannak nagyfesz távvezetékek (120 meg 220kV-osak), és ezeket
akarta föld alá rakni.

Legalább megkérdezte volna valakitől! Lehet, hogy le vagyok maradva, de nem
tudok róla, hogy létezne elektromos hálózatban ekkora feszű kábel. Nem is
valósult meg persze.

Majd a kétfarkú kutyák talán beviszik a dunát a körútra, de ők legalább
bevállalják, hogy csupa lehetetlent akarnak.