[Epitesz-barkacs] egetes Re: "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 18:12:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ezek szerint sikerült beültetni a bogarat a fülbe :-)

Persze, sőt, már régóta filóztam ilyesmin. Van is itt egy lepukkant (valszleg
kilyukadt) kazán, aztán hagytam a francba. Jó eséllyel vashulladékként végzi,
mert régóta van az udvaron.

Amivel igazán bogarat ültettél a fülembe, az a direkt levegőmelegítéses módi.
Ezt most is tudnám alkalmazni, ha megcsinálnám. Lehet, hogy sok villanyt
megtakarítanék, mert rengeteg a kerti hulladék meg a reklámanyag.

Na de most ez se foglalkoztat, rengeteg megoldandó feladatom van, és pont
szerény állapotban vagyok fizikailag.