[Epitesz-barkacs] kicsit csip

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 19., Cs, 08:11:06 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a földelést ( mérések érdekében ) az EPH-t  megbontottam

Remélem, ezzel a kísérletezgetéssel senki mást nem veszélyeztetsz.
Szerintem értelme sincs ilyen rossz műszerezettséggel ilyesminek nekifogni. Nem
tudsz még evidens infókat se kiszedni belőle, olyan rosszak a műszereid az adott
célhoz. Max az jön ki, hogy a műszer által felvett áram összemérhető annak az
alkatrészcsoportnak az áramával, ami a megbontott földelés esetén a
készülékházat elhúzza a fázis irányába.

Csak remélni tudom, hogy hamar visszakötötted!