[Epitesz-barkacs] kicsit csip

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 19., Cs, 19:38:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.19. 08:11:06 +2h-kor írta:

> Remélem, ezzel a kísérletezgetéssel senki mást nem veszélyeztetsz.

> Csak remélni tudom, hogy hamar visszakötötted!

ha valami buhera mást veszélyeztethetne, előre szólok az érintetteknek, hogy
pl. "10percig a fürdőszoba áramos lesz, oda most ne menj"
vagy
teljes áramtalanítás előtt megkérdezem, hogy nem szakít-e meg egy villanyos
sütést,
vagy hogy pl. mikor áramtalaníthatok 5 percre

még a 16Amperes villanyóra idejében megszoktuk, hogy
villanysütés közben pl. nem hegesztek, és akkor nem csap le az automata