[Epitesz-barkacs] muanyag hullamlemez vagasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 21., Szo, 23:07:28 CEST

Orbán Mihály  <minyu at freemail.hu> 2010.08.21. 21:20:44 +2h-kor írta:

> Úgy van, valóban feltétlenül viselj légzés védő maszkot. Borzasztó finom
> pora lesz. A védőszemüveg sem bohóckodás ebben az esetben.
> Szükség esetén a hullám hosszában ollóval is vágtam már, de leginkább én is

ilyen  hullámlemezzel még nem foglalkoztam,
és egy barkácsboltban láttam hullám hosszában vágott állapotot, olyan
ökörvizelés alakzat volt.

ezért is merült fel bennem, hogy (ezt az ollós megoldásra sem gondoltam )
én milyen alakzatot kanyarítanék bele

szóval a kisflex lesz a befutó, meg maszk, meg védőszemüveg

> a kisflexet használtam előszeretettel.

köszi Neked is