[Epitesz-barkacs] energy monitor 16A

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 22., V, 16:11:24 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.22. 15:42:19 +2h-kor írta:

> És tényleg nem is mér tovább? Engem ért már meglepi, amikor az 1kA-es DC
> lakatfogó simán tudott 2kA fölött is mérni. Valóban ezeket a pluszos
> fogy.mérőket még nem próbáltam 16 fölött én se.

> Nem bármit. Azaz így is rengeteget elbír, mert ha netán nem jelzi ki
> helyesen az
> áramot, ha nagyobb 16A-nél, vagy a hozzá tartozó fogyasztást, attól még
> elbír
> sokkal többet is.

olyan helyre kell akkor tennem, hogy a kb 3kW-os vízmelegítő
meg a villanysütő 1,6kW-ja " egyidejűleg " átmenjen rajta
(tehát kb 21A) az több, mint a ráírt 3600W, aztán meglátjuk...

> Ha ügyesen osztod kétfelé (két, egyforma hosszú, nem rövid hosszabbítóval),
> akkor működhet a dolog. Ha nem tökéletes az áram kétfelé osztása, akkor is
> jó,
> simán össze kell adni a két pl watt értéket. Áramra is jó, de a cosfi már

Watt és esetleg Amper érdekelne, a cosfi azért nem izgatna, mert a
forgómorgót nem izgatja

ha pl. a heg trafónál hasra 0,6 cosfit saccolnék az csak a melegedésre
izgatná a kanócot, (a nagyobb amper) mert az eredő nagyobb a wattosnál

> lehet
> hibás kijelzésű. A két különböző értékkel nem nagyon fogsz tudni mit
> kezdeni.

szerencsére a cosfi ( ma még úgy gondolom biztosan ) nem izgat :-)