[Epitesz-barkacs] vegyes-kazan + goz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 22., V, 22:47:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> d) Működő játék gőzhajó.
>
> .. a lapos kis tartály
> alá egy égő gyertyacsonkot helyezni. A gyertyaláng felforralj a...

> szóval így talán nem is lenne annyira veszélyes? (a kádban játszadozó
> gyereknél
> sem robbanna fel )

Kicsit más a szitu. Itt egy fűtési rendszerről van szó, amiben talán van valami
tágulási tartály, ami lehet ugye tök nyitott is, meg lehet az a levegővel
felfújt labdás is.

Akárhogy is, lehet, hogy nem tud elég gyorsan kiáramolni a víz a nyitottban, a
zártban meg eleve nincs is annyi hely, hogy a gőzképződési térfogatot lenyelje.

De van más ellenjavallat is: marha zajos lesz. Alvás? Hát arról le lehet
mondani, ha ez nekifogna jól működni. Ha meg nem jól, akkor nagyobb bajokat is
csinálhat.
Nekem volt ilyen kis hajóm gyerekkoromban, hát az kattogott, mint a veszedelem.

Szerintem egy korrekt szivattyú a megoldás. Ha kicsi a teljesítmény, akkor egy
cirkulációs szivattyú a maga pár wattjával.