[Epitesz-barkacs] hova tegyem?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 23., H, 11:23:43 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.08.23. 08:57:35-kor írta:

> ezert irtam, hogy a gond a regi meg az uj keveresenel van.
>
> amikor acel volt a gazcso, akkor nem volt eph.
>
> aztan valaki kitalalja hogy az eph kell, meg jo, meg kotelezo, es nem tudom
> atgondolja-e, hogy ha generikusan eloirja, akkor mi minden helyen milyen
> kovetkezmenyei lesznek.

..és én laikus torvenytisztelo (ha meg nem tudom, akkor torvenytipro)
azt latom, hogy az egyik kanoc ( azaz a nulla , csillagpontra kotott )
8oszloppal arrebb az oszlop aljaval ossze van kotve (lefoldelve)
(tehat feltetelezem, hogy az az en biztonsagom erdekeben)

.és én laikus torvenytisztelo (ha meg nem tudom, akkor torvenytipro) latom,
hogy a gazora csovei kozott sarga-zold legalabb 10-es kanoc van bilincselve
( tehat feltetelezem, hogy az az en biztonsagom erdekeben )

.és én laikus torvenytisztelo (ha meg nem tudom, akkor torvenytipro) latom,
hogy az 1fazisu embernel a nulla = csupasz foldelo sodrony
( tehat feltetelezem, hogy az az en biztonsagom erdekeben )